tisdag 27 oktober 2009

Jaha då har man varit vaken sen fyra. Ha

Jaha då har man varit vaken sen fyra. Har blivit pensionär. Lägger mig åtta senast. Eller snarare somnar på soffan, byter till sängen...vaknar i ottan! Såklart ont i halsen också:( så nu är det snart dags att gå upp, eller ja dvs om jag sovit till klockan hade ringt. Har matat bebis, fixat tvätt, druckit två koppar kaffe och nu är det dags för dusch. Ikväll ska jag tvinga mig själv att vara uppe till åtminstone halv tio:) går ju inte att ha det såhär... Hoppas ni får en bra dag. Det ska jag ha. Arkivera hela dagen på jobbet. Upplyftande va?:) hi hi...nån måste ju göra det också. Som sagt, bra dag på er/Pixie

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att komma igång på dagen. Du fick väl mycket gjort, städning, matlagning och sånt där? :)

Anonym sa...

På riktigt...fixade tvätt, satte upp frostat fönsterskydd på altandörren osv...

Pixie

Anonym sa...

oh gud du måste verkligen vara jättetrött efter lunchen! du får vila en stund på din rast så du orkar =)

kram!