torsdag 29 oktober 2009

När olyckan är framme

Då är det kanske inte just ett vildsvin man väljer att köra på...om man får välja dvs...

Men nu blev det så...usch...

Har ringt en del skövde-samtal då olyckan inträffade strax utanför...HJÄLP...HJÄÄÄÄLP, ja ungefär så lät jag nog, till de mycket förvånade personerna som inte hade hört min röst på tio år...typ...ingen fara ska ni veta...förlåt att jag väckte dig P, å lycka till utomlands B, håller tummen så att den vitnar, vill att du kommer hem oskadd, glad, lycklig och att du aldrig åker igen=) ¨till Nillah, tack...men de var redan på väg med bärgaren till skövde, med både demolerad bil och cross...å till dig som inte svarade, MES=)

Allt lugnt...saker å ting ordnade sig till det bästa ändå...dock inte för vildsvinet=(

Nattinatt, ska strax upp känns det som!!=/zzz.zzzzzzzz.zzzzzz

Pixie

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad har hänt, varför är ni ute och åker så sent på kvällen?? Jag hade somnat och ringde tillbaka nu i morse men inget svar..

Anonym sa...

...körde bil så det var därför jag inte svarade...

Anonym sa...

ja det är nog bäst att göra en sak i taget! Varit på möte här och nu är det lugnt och stilla igen.