torsdag 21 januari 2010

Stora tjejen gillar dagis!

Skönt...
Fillan verkar köpa läget...gillar dagis väldigt mycket säger hon.

Ikväll var hon mest oroad över att jag skulle vara kvar på dagis imorgon. Hon ville bli lämnad, för att få vara ifred med sina kompisar. Direkt efter att ha sagt det så tittade hon på mig och sa...

-min lilla mamma du blev väl inte ledsen nu?!

Närrå, det är ok...lek du med dina kompisar ifred=) Du får säga till fröken att ringa hem om du ändrar dig. Då svarade hon:

-Mamma, jag kommer inte säga till Anna Pettersson (hennes fröken) att hon ska ringa hem till dig. Jag vill ju leka med mina nya kompisar ifred sa jag ju.

Gulp...känns i mammahjärtat, både bra och litelite sorgligt...suck...mest bra förstås!!=)

Vi har alltså en dagistjej i familjen nu=)

Trevlig kväll allesammans//P

Inga kommentarer: