torsdag 7 januari 2010

Jessica anderssons bok, helt fantastisk.

Jessica anderssons bok, helt fantastisk... Vilken kvinna! Känner beundran för hennes mod...talang, beslutsamhet, godhet, fina förmåga att dela med sig även av det som varit och är svårt. Varma rekommendationer. Köp boken! Fick den idag och har strax läst ut den. Hon fanns ju i vår uppväxt, en snygg, cool tjej, någon jag såg upp till. Hade inte en aning... Så nu är det inte bara robert gustavsson jag kommer nämna när jag berättar att jag är från skövde. Kommer skryta lite om att jessica andersson minsann är uppväxt där med:) en kvinna att hylla. Pixie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har inte läst den än men ska absolut göra det. Jag visste ju hur det låg till förstås och hon har nog verkligen inte haft det så lätt. Starkt att våga skriva en bok om det så den står på tur när jag är klar med nuvarande..

Anonym sa...

Ja verkligen starkt...ja läs den!!!!