onsdag 27 januari 2010

Paradise...vad tycker ni?

Promiskuöst...smaklöst och inte så spännande...

Alla kn---ar med alla, super, gråter, hånglar, ljuger, ångrar...

Det blir nog en säsong till...det måste ju ha blivit succé...

Att Cimon med C, hehe, åkte ut, det var ju lite otippat faktiskt...gillar att Andreas genast börjar hota tjejerna som röstat ut honom...vilken dåre=)imorgon är det eran tur...osv...

...har svårt för killar som använder uttryck som life is a bitch, what comes around osv...fy fan så omanligt. Vadå, är han Jerry Springer-deltagare eller vad?? Patetiskt.

Nu var jag hård=)

Få se om Patrik får sig nåt nu sista finalveckan...han har ju blivit lovad det av Jackie...hon blir hans 51:a, haha...han skröt ju om det och undrade seriöst om strippan Dalin verkligen hade legat med fler än honom...hihi, haha...plus att 50, hm, det stämmer nog inte riktigt...han menade kanske att han hade velat ligga med 50...att han hade 50 tjejer på sin önskelista...så måste det ha varit!!=)

Å Kristoffer då...han var såååå tajt med Annelie, gav till och med sin klocka till henne, så att de skulle kunna ses igen...nu har han hånglat med Jackie, alkis-Greta och duracellkaninat med Erika-den stora kända bloggerskan=)pppfffh...

Spänningen fortsätter nästa vecka...

Nähä...nu ska jag panodila mig och gå till sängs...

Natti//P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för resumen kära kusin.. jag orkade inte hålla mig vaken igår ;)

Värst var jag missat mycket kul ;( Är det bara må och ti nu??

Kram Kram hoppas ni kryar på er fort!!

Anonym sa...

Jag tycker programmet väl representerar hur det ser ut i samhället..Ett bra axplock av fina medelsvenssons!

Anonym sa...

Ja precis...så ser det ju ut runtom i radhus-sverige!!=)