fredag 15 januari 2010

Ska sälja honom på blocket!!

Fillan ska sälja sin Pettersson på blocket, då han lurade henne att säga att dagis var verkligt underbart...

Fillan pratade med min lillebror efter dagis och började samtalet med att säga HEJ Pettersson!!
Han heter Petter och blev nog lite snopen...eeh, Pettersson??! Ok=)

Han frågade om dagis och till vår förvåning hör vi hur hon berättar för honom att det är verkligt underbart med dagis...så lät det ju inte precis när vi var där...

När luren var pålagd så frågade vi om hon tyckte det var roligt på dagis eftrsom hon sagt det...?!
Då ilsknade hon till och gav Pettersson skulden...det var hans fel att hon lurades att det var verkligt underbart, för det var det inte. Sen utbrister vår lilla goa treåring. Jag tror jag säljer han på blocket. Jag lånar din data mamma...

Hahahahahahaha....

Alex undrade om det var så bra, för då skulle ju Tea/kusinen bli ledsen eftersom det är hennes pappa...

-Va?? Är MIN PETTERSSON pappa till Tea?

Ja men det vet du väl...

Då suckade hon högt och bara...äh, då behåller jag väl honom då, så att inte Tea gråter.

Men ser ni en Pettersson till salu, billigare vid snabb affär...då vet ni vad det handlar om=)

Fantastiska fantasi...barn är härliga, men hur kommer de på allt?

//P

1 kommentar:

Anonym sa...

He he he...

kram Pettersson