torsdag 11 februari 2010

Peter pan

Peter pan på disney on ice...

Emlis fick vara hemma då han hade lite feber och var halvhängig. Lika bra det, å glad var han...han fick vara hos jamma SJÄLV, utan Fillan...LYX!!!!

På det hela en lyckad kväll...

Fillan träffade en dagiskompis där...hon mallade sig och berättade att han sagt hej...vi undrade om hon sagt hej...tsss: Nej men mamma, jag sa ju att HAN sa HEJ till MIG.

Ja men Fillan då hälsar man väl tillbaka...?!=) Tydligen inte, man bara fnissar och ser söt ut...gaaah, vart ska detta sluta...??!

Hoppas er kväll varit tiptop den med...

Nu ska det kaffas, tevas och sovas...

*min man har kommit på under sin ledighet/sjukskrivning att han är kär i Rihanna=), hehe...unnar honom det*

Så ringer ni och jag inte svarar, beror det på att jag numera använder öronproppar här hemma, då Rihannalåtar dånar i varenda vrå i vårt hem...så skicka ett sms så ringer jag upp=)

Pixie

Inga kommentarer: