onsdag 3 februari 2010

Paradise hotell..


De otippade vinnarna.. eller?

Programmet spårade ur kraftigt enligt mig, det var ju ganska illa redan från början men i slutet vet jag inte vad som hände, verkligen inga hämningar alls. Det är så man skäms och ändå tittar man, konstigt det där.
Läste Jackies blogg idag, herregud den tjejen har verkligen inga skruppler. Hon har lagt ut massa info om deltagarna om vad som hänt efteråt. Tala om att skaffa sig ovänner, men lite kul var det också. Du måste läsa hehe.. Skulle lägga in länk här men det gick inte så bra, men hon bloggar på nattliv. Hon klargjorde också att hon själv haft en trevlig stund med Daniel Da silva, hehe fast det hade hon lovat att hålla hemligt. Kul med en tjej som rör om i kändisgrytan, hihi.
Här är både jag och gumman sjuka, därav har jag hunnit läsa lite roliga skvallerbloggar. Gumman tittar på bullerbyn och jag surfar runt lite.
ha en bra kväll alla!
Om en vecka blir vi husägare.. tjohoo!
Nillah

3 kommentarer:

Anonym sa...

Måste säga att det äcklade mig rätt rejält det där programmet..
Det var ju givet att Jackie skulle vinna, mest för media att hämta där även efter tävlingen är slut.

Hur tar pappa det, har du pratat med pappa, Jackie skandal precis som pappa osv osv osv i all oändlighet..suck

Anonym sa...

Grattis till erat hus...tjoho vad kul!!!
Pixie

Anonym sa...

Håller med, det spårade ut mer än väntat till och med.. och deltagarna gör bort sig en efter en.. lite tragiskt. Det mest tragiska är väl kanske att vi läser och ser "skiten". Jag hoppas iaf att det inte är så tonåringar tror att livet fungerar, att det viktiga är att ligga med så många som möjligt på kortast tid..

Tack för grattis! Ska bli så kul!


Nillah