lördag 21 november 2009

Lördagmorgon..

Godmorgon på er!
NU har jag visst blivit väldans aktiv här igen. Två inlägg igår och nu kom ett till, inte illa. Jag har faktiskt inte haft någon som helst inspiration den senaste tiden till att skriva något här på bloggen. Det är ju tur att min kusin varit duktig och hållt liv i bloggen alldeles själv. Men nu Pixie är jag tillbaka igen ;)

Här är det en trött morgon. Det blev en sen kväll igår. Jag var på blingokväll (barnkläder) och Mikael spelade hockey. När jag kom hem vid 22 tiden fick jag beskedet att Mikael fått åka in till sjukhuset efter en tackling. Inte kul. Tydligen har nyckelbenet släppt från skulderbladet, låter inte det hemskt ont??Så då blev det ju lite sent innan han kom hem, stackars.. Men nu får vi ha våran kille hemma iallafall, inget ont som inte har något gott med sig ;) (skojar såklart, vill ju inte att han ska ha ont)

Nu ska jag och gumman snart äta tomtegrötsfrukost, mums.

Hoppas att alla får en skön dag, själv ska jag tillbringa eftermiddag/kväll i Jönköping. Vi har erbjudits VIP biljetter till HV71 match tillsammans med svärföräldrarna. Ska bli trevligt att komma iväg lite, framförallt skönt med sovmorgon imorgon eftersom gumman sover hos sin mormor.

Kram Nillah
//Nillah

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjoho...kul att du är här igen=)krya på gubben och ha det megasuperkul, kraaaam Pixie