lördag 14 november 2009

Det gick bra!!

Var på anställningsintervju igår...i Skövde...
Intervjun tog 2½ timma...vet inte om det är ett bra eller dåligt tecken, hehe....var i alla fall vääääldigt många som sökt jobbet och jag var den enda de hade kvar att intervjua...jag var den sjunde i ordningen. Nästa fas om jag går vidare innebär personlighetstest...hm, lite nya tider....för det har jag aldrig varit med om.

Träffade Nillah och Sandro en kortis innan jag rusade till intervjun....kändes ju såklart megakul, men synd att jag inte hade mer tid...en helkväll med massa snack och skratt, det ni tjejer...det tar vi nästa gång!!! Vore toppenkul=)

Kom ut från intervjun och insåg att mörkret hade kommit. HJÄLP!! Plus att jag hade en tid att passa hemma i Lkpg...HJÄLP IGEN...men det ordnade sig, gick bra att köra hem...gick lagom fort och utmärkt...så nu blir det många långa turer Lkpg-Skövde hädanefter=)
Nähäpp en bra låt nu...BRA DAG PÅ ER!!!
Pixie

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för fina grejer till mina tjejer. Kram Bro

Anonym sa...

Mäh...det var så lite så...kändes så dumt bara att inte kunna stanna längre, men vi syns ju nästa helg...så himla fina tjejerna...gullungar=)

Är helt mallig här idag...har ju kört fram å tebax till skövde, SJÄLV!!

Får försöka hitta större pärlor med tillhörande plattor...efter som T tyckte att de var för små=)

KRAAAM PÅ ER!

Anonym sa...

...?