måndag 14 februari 2011

Graviditet är ingen sjukdom

Nej, men när ryggen smärtat för tredje natten i rad, fogarna värker, kaskadkräkningarna avlöser varandra så fort jag äter nåt mer matigt än piggelin. Ja då börjar iaf jag känna mig mer sjuk än gravid.


Så backa ett par hundra meter ni som skrockar om era fantastiskt underbara graviditeter. Vill fan inte höra.

Nu har jag tröttnat!!!!!!!

Vill ALDRIG mer vara gravid, NÅGONSIN efter att den här lilla skrutten är född.

Som tur är har jag en förstående man, en underbar Nillah och fantastiska arbetskamrater som inte ojjar sig över att jag är hemma.

Men ni andra, som inte ens frågat hur jag mår på 8 månader... Nu vet ni!

//Pixie-bitterkärringen!

4 kommentarer:

tror det kallas vardag. sa...

W00T! Ska du (ni) ha bäbis?!?!? Roligt! Hoppas du mår bättre framöver.

puss

Anonym sa...

Ooj, visste du inte det?? Jo det kommer en liten i slutet av april...var visst lite bitter när jag skrev det där inlägget=) längtar till att vara ogravid. Hoppas ni mår bra, kramen Augusta

tror det kallas vardag. sa...

Nix men nu vet jag :)
Man får va bitter och snart är det april & du slipper va gravido!
Ha en fin dag & min dag är prima & vi mår.

Kram

tror det kallas vardag. sa...

PS. Gå in på min bloggy så har du en fin bild från nittiotalet! Gäller dig oxå Perra :)