tisdag 2 mars 2010

Tar aldrig slut

Här tar sjukdomarna aldrig slut...det går runt runt runt...

Hade sett fram emot att jobba idag, men så blev det inte.
F-har feber och är förkyld-smittad av oss andra, vi som trodde att hon klarat sig.
E-andra dagen med penicillin-feber-kaskadkräktes i morse-inte bra alls-väntar på vändningen.

Själv har jag feber, hade över 39 grader i natt, var inte kaxig ska jag säga er och igentäppta luftvägar. Bästa tipset som jag fått av Fehime...örter och ånga...det är det enda som hjälper ordentligt!! Tackar jag för=)

Nähä, nu ska jag rita lite med barnen, försöka få i E hans kåvepenin igen, då han kräktes upp det andra...sen bädda ner F som ska se Askungen och vänta på att bli frisk, så att hon kan gå till dagis och få leka med Noah och Love. Hon kan inte förstå att det ska vara så tråkigt när man är sjuk, att man inte ens får leka med nån. När man är hemma kan man leka med kompisar, för då är man ju inte på dagis. Men när man väl ÄR hemma så FÅR man inte leka?? Sen när man är på dagis, då kan man ju inte leka?? VÄLDIGT KONSTIGT tycker Fillan!!??

Nähä, avrundar och önskar er alla en trevlig dag!!
Vinkar till bästa tjejerna på jobbet!! (Ninna och Carro, haaaallllooooj)
Kram på er
Pixie

Inga kommentarer: